Gila Shawl Pashmina......

Assalamualaikum......peace yo!!!hope you guys have a nice day today...alright.....sekarangnih saye nk post sikit tentang kegilaan saya tntang pashmuna...eh slh eja pulak....hahaha pasmina lah...sowy slh taip...ok....tntu korang semua dah byk koleksi pashmina dan prnah menggayakan nye...dh tlh memakainye dgn plbagai fesyen dan cara...maklumlah prmpuan zmn skarang ni kreatif...tapi saya ni budak bndar yg tinggalan zmn......baru skrang saya beli pashmina tuh....saye beli kat pasar malam je.....murah sikit berbanding korang tuh pergi kat ariani x pon d'haja dan mcm lagi lah.....kan?nak tngok budak bandar ketinggalan zaman nih bergaya dgn shawl pashmina tuh.....

saya tahu...saya tahu...pic above just shawl biase.....
ok x yg nih.....



ade brans?(hahaha...ayt skema...)

hah...tu die...sudah tngokkan....yg mane lagi lawa...tu orni....pikir2lah

No comments:

Design By Mailey Jayley