Warna sarung telefon bimbit yang bersepadan dengan Horoskop


Sarung telefon bimbit yang berlainan warna mewakili personaliti-personailti dan sifat-sifat individual yang berbeza. Apakah warna untuk anda?
Aries: Emas melembutkan sikap kepanasan (Mac 21- April 19)

Aries dilahirkan sebagai pahlawan, anda tidak mudah putus asa apabila menghadapi kesukaran. Aries suka suasana kegembiraan. Di mana ada Aries, di mana ada kegembiraan. Akan tetapi tingkah laku mereka yang keterlaluan kadang-kala menjadikan sesuatu keadaan menjadi teruk. Penggunaan warna emas dalam sarung telefon bimbit boleh melembutkan personaliti panas baran anda dan kecomelan anda akan dikesan oleh jantina lain.
Taurus: Hitam meningkatkan rasa selamat (April 20- Mei 20)

Taurus sebenarnya tidak jujur sangat seperti apa yang dibayangkan orang lain, anda juga mempunyai sikap yang licik. Rasa selamat anda datang dari wang. Anda berasa selamat dengan wang yang lebih banyak. Sarung telefon bimbit hitam sesuai untuk anda. Anda hanya pentingkan kesesuaian telefon bimbit untuk diguna dan reka bentuk telefon bimbit tidak penting langsung. Jadi, anda akan menarik perhatian orang yang tahu menghayati kecantikan dalaman anda.
Gemini: Warna silver menarik perhatian orang kaya (Mei 21- Jun 20)

Gemini suka menonjolkan diri. Mereka berminat dalam apa-apa hal dan tidak suka suasana senyap sunyi. Anda mempunyai dua personaliti, kadang-kala bimbang keterlaluan dalam menonjolkan diri dan kadang-kala takut mendapat perhatian orang lain. Jadi, sarung telefon bimbit yang berwarna silver paling sesuai untuk anda. Peluang untuk berkawan dengan orang kaya juga akan meningkat.
Cancer: Warna hijau membuka hati anda (Jun 21- Julai 22)

Personaliti Cancer lemah lembut, emosi anda mudah dipengaruhi oleh orang lain. Kebanyakan orang berasa selesa apabila bergaul sama dengan anda dan menganggap anda sebagai kawan baik. Jangan menyimpan masalah dalam hati dan jangan mengambil kira apa yang sudah terjadi. Sarung telefon bimbit yang berwarna hijau sesuai untuk anda, ia boleh membuka hati anda dan menjayakan hubungan dengan pasangan anda.
Leo: Warna merah meningkatkan semangat perjuangan (Julai 23- Ogos 22)

Leo seperti matahari yang menyebarkan sinaran. Warna yang boleh mewakilinya tentulah merah. Sarung telefon bimbit yang berwarna merah boleh membangkitkan semangat melawan anda dan menningkatkan peluang bercinta. Ingatlah jangan terlalu bersikap ketuanan dan menyebabkan orang lain tercungap-cungap.
Virgo: Warna putih wajah sebenar saya (Ogos 23- September 22)

Perkataan “degil” tepat digunakan untuk menggambarkan sikap Virgo. Anda tidak mengaku kelemahan diri dan sentiasa berdedikasi mencapai kesempurnaan dalam hidup. Guna sarung telefon bimbit yang berwarna putih tidak bermakna anda suci tetapi bermaksud berterus-terang dan pengampunan. Anda akan dapat menghadapi diri sebenar anda dengan warna ini.
Libra: Warna kuning mengurangkan kritikan (September 23- Oktober 22)

Libra kelihatan adil tetapi sebenarnya hatinya tidak menentu. Anda suka mengikut fesyen dan selalu menukar model telefon bimbit untuk dapat perhatian orang lain. Anda mempunyai permintaan yang tinggi terhadap orang lain dan diri sendiri. Oleh sebab itu, guna sarung telefon bimbit yang berwarna kuning boleh mengurangkan kritikan terhadap diri sendiri dan juga kekasih. Wujudkan kegembiraan akan menjadikan hidup anda lebih sempurna.
Scorpio: Warna ungu amat bergaya (Oktober 23-November 21)

Scorpio selalu berfikir. Anda boleh dapat banyak idea dalam sekelip mata. Anda beromantik, jadi warna ungu membuat anda selesa. Sarung telefon bimbit yang berwarna ungu akan menjadikan anda bergaya dan membantu perjalanan cinta anda mudah berjaya.
Sagittarius: Warna merah jambu (November 22- Desember 21)

Sagittarius merupakan anak yang suka lepak. Anda sesuai dengan warna yang lembut atau warna merah jambu. Anda suka dengan alam semula jadi dan menganggap warna merah jambu amat sesuai untuk pergabungan alam sekitar. Jadi pilih sarung telefon bimbit yang berwarna merah jambu dapat membantu anda dapatkan kekasih yang bersesuaian.
Capricorn: Warna jingga membawa cinta Desember 22- Januari 19)

Konservatif dan tradisional merupakan sikap Capricorn. Anda mementingkan realistik tetapi takut diasingkan. Jadi, warna jingga yang tidak menjolok mata barulah warna yang bersesuaian dengan anda. Sarung telefon bimbit yang berwarna jingga akan membantu meningkatkan peluang bercinta dan juga banyak membantu dalam belajar.
Aquarius: Warna campuran sesuai anda (Januari 20- Februari 18)

Warna campuran mengandungi merah campur biru, kuning campur hitam, hijau army dan lain-lain. Sarung telefon bimbit yang mempunyai warna lebih daripada dua digolong dalam kategori ini. Selepas mengguna warna ini, anda berpeluang mengenali lebih banyak orang.
Pisces: Warna biru membawa kegembiraan (Februari 19- Mac 20)

Warna biru merupakan warna yang suram. Sebenarnya ia tidak sesuai untuk orang yang sentimental tetapi apabila bergabung dengan pisces yang sentimental, ia akan menghasilkan kesan “negatif dengan negatif akan mendapat positif”. Gunakan sarung telefon bimbit yang berwarna biru boleh membantu anda dapat kegembiraan yang sebenar. Selepas mendapat ketenangan dari hati, orang lain akan tertarik dengan ketenangan cantik yang disifatkan anda.

1 comment:

Athirah Salmin said...

Don't judge the phone by its cover.. Huhhahhahaaa...

Design By Mailey Jayley