Lepas TU .. Ni plak [DRAMA]

HAIIII ASSALAMUALAIKUM...

yaww... skarang ni dh jarang update..bila terdesak je bru nk update..ni mmg dah terdesak sgt dh nih!!! cer tngok gmbar kt bawah nih


drama SETIA HUJUNG NYWA tau singkatan nye SHN supaya sng sebut pernah top seketika dulu... MAR ASYRAF pon pernah jd hero kat hati mne2 perempuan yg tonton drama tu.. sye pon gitu jgak.. tiap2 malam stalk twitter amar asyraf...hahaha..

SEBERNYA, SAYA ISTERI DIA pon dh top skarang ni.. tapi SHN lagi best sbb dye 4 kali seminggu...eh eh.. skarang ni nk citer tntang SSID lah.. ok ok ine.. izzue islam plak yg menggantikan tmpat amar asyraf.. p sayang... pokju bakal bergelar suami orang dalam masa terdekat ni...

dulu SHN lah yg plg best!!! dn bg sye skarang ni pon SHN lah yg ade kt dlm hati ni... SETIA HUJUNG NYAWA SELAMANYAAAAAAAAAA

tapi yg jelesnye skarang ni SSID yg top.. huh jeles tau!!!!!


teduhan kasih!!! best jugak... lagi lagi ade spe tu!!!! bkn adi putra lah.... SHAH ISKANDAR !!! walaupon dye bkanlah sehero ady putra tp i'll support him.. haha... ni semangat ni pon sbb shah iskandar sporting kat jom heboh hari tu 

hensem kan!!! haha

klah sekian je post ni.. terasa panjang lah plak hehehe

ASSALAMUALAIKUM

5 comments:

cik yaya said...

cik yaya bru je tgk sebenarnya saya isteri dia..
huhu..
terus jatuh hati :)

Nur Syazana zanaSya said...

@cik yaya jatuh cinta dgn cerita ke ngan hero??

Lyeen De Syifa said...

wah..bstnya dia..:D
lyeen x layan drama tv sebab duk asrama tak dpt fokus trus kat tv..

Isabel Diaz said...

Hensem..

Nur Syazana zanaSya said...

@Isabel Diaz spe erk yg hensem tu??

Design By Mailey Jayley